Martin Koersen over gevolgen coronacrisis op  e-commerce

Ordina helpt klanten de gehele klantreis te ondersteunen

Het Financieele Dagblad publiceert deze week in een bijlage een interview met Martin Koersen, managing director van Clockwork, het digital agency van Ordina.

Coronacrisis

In het artikel gaat hij onder meer in op de gevolgen van de coronacrisis op e-commerce. “Corona heeft ons allemaal, maar in het bijzonder ook de retail, overvallen. Winkeliers zagen dat het fysieke bezoek met meer dan 90% afnam, maar dat het online bezoek juist enorm groeide, soms met wel 60%. Veel bedrijven realiseerden zich dat ze in rap tempo mee moesten gaan in de digitale transformatie en hun producten ook online moesten aanbieden. We zagen hierdoor dat klanten echt wel willen verschuiven, maar zich geen zorgen willen maken.”

Ordina helpt bedrijven verandering voor te blijven met Ordina Solution for Digital Commerce

Ordina Solution

Volgens Martin Koersen is het belangrijk om als bedrijf de vinger aan de pols te houden qua digitale ontwikkelingen om zo de verandering voor te blijven. Ordina kan daarin helpen met behulp van de Ordina Solution for Digital Commerce. Een bewezen aanpak waarbij in twee tot drie maanden een geheel nieuwe webshop wordt ontwikkeld en georganiseerd. Martin Koersen: “Daarna is het mogelijk een intensieve samenwerking aan te gaan waarin we aan de slag gaan met het continu optimaliseren van de conversie om meer omzet te genereren. Het platform is het startpunt en dat kunnen we dan ook heel snel opzetten. Daarna kunnen we de klant helpen een sterke positie in het online landschap te realiseren.

Meer informatie

Wilt u meer weten over de Ordina Solution for Digital Commerce? Neem dan contact op met Martin Koersen, martin.koersen@ordina.nl.

Download het hele artikel