Nieuwe positionerings- en arbeidsmarktcampagne

Deze week is de nieuwe positionerings- & arbeidsmarktcampagne van Ordina van start gegaan. Met reclame op snelwegmasten, radiospots op BNR en advertenties in Het Financieele Dagblad brengen we Ordina vanuit de herkenbare oranje stijl onder de aandacht bij klanten en potentiële medewerkers. Daarnaast vergroten we onze online presence via banners en onze eigen social media-kanalen.

Ordina verbindt en versnelt

De campagne loopt door in oktober, dan vinden ook de Ordina Innovatiedagen plaats. Het centrale thema van de Innovatiedagen is daarom doorgetrokken in de campagne: ‘Ordina verbindt en versnelt’.

In de hoofdboodschappen voor zowel de positionerings- als de arbeidsmarkt staan ‘data’ en ‘digitale acceleratie’ centraal. Via de digitale banners worden geïnteresseerden doorverwezen naar informatie op de Ordina-website.

 

                 
Advertentie in het FD                       Bannering arbeidsmarktcampagne