Tesja Kersten Senior consultant +31(0)629032750

Grip op uw online organisatie

Organiseer de digitale transitie

Digitale media worden steeds breder en geavanceerder ingezet. Zijn online en mobiele toepassingen voor uw organisatie ook belangrijker aan het worden ten opzichte van traditionele kanalen? De online kanalen dienen -naast informeren, verkopen en imago- ook steeds meer voor distributie, service en het actief betrekken van klanten. Deze ontwikkelingen vereisen nieuwe manieren van werken, dit is de digitale transitie. 

Download onderstaand ons onderzoeksrapport 'Uitdagingen & succesfactoren van online organisaties' en het 'Online organisatie vliegwiel'

Download meer informatie

Concept

De digitale transitie bereikt u door uw digitale landschap, extern en intern, onder de loupe te nemen. Uw online marketing strategie en bijbehorende organisatie definieert u vanuit de klant(behoefte) en de toekomst. Focus op vijf key aandachtsgebieden zijn hierbij de sleutel voor succes.

Ordina helpt u uw online strategie te concretiseren en de benodigde online capabilities op te bouwen. Dit doen we in adviestrajecten, maar door hands-on inzet van onze online specialisten en managers.

Oplossing

Ordina geeft grip uw digitale activiteiten door:

  • QuickScan Online Organisatie: De basis voor een toekomstgerichte Online Organisatie
  • Competence Centers: Inrichting specialistische online service centers (SEO, Mobile, Social)
  • Online Project/Interim Management: Aansturing online activiteiten vanuit business

Onze inbreng bestaat uit:

  • Communicatieve Online Specialisten die businesskennis met brede online ervaring combineren
  • Inhoudelijk betrokken en klantbewuste Online Project Managers (agile, scrum) die gewend zijn aan een innovatieve omgeving en hoge dynamiek
  • Hands-on Online Adviseurs en Managers die richting geven en uw mensen meenemen in de digitale transitie

Aanpak en resultaat

Onze diensten ontwikkelen een organisatie die past bij uw online strategie en praktijk. Afhankelijk van uw doelstellingen en situatie kan dit leiden tot 

  • Rust en structuur in de online operatie
  • Overzicht en speerpunten voor ontwikkeling digitale kanalen
  • Opbouw van benodigde online capabilities
  • Stroomlijning online activiteiten, door gehele organisatie
  • Verhoogde (interne) erkenning en klanttevredenheid
  • Verhoogde effectiviteit van uw online marketing strategie

Indien gewenst kunnen we in samenwerking met andere Ordina onderdelen ook leveren:

  • Digital service architectuur
  • Introductie Agile Werken en Continuous Delivery
  • Het nieuwe werken
Grip op uw online organisatie Contact Neem contact op met Tesja Kersten