Erwin Drees Business Unit Manager +31(0)652361001

Siebel

Een CRM-systeem waarbij de klant centraal staat

Een CRM-systeem is meer dan een IT-oplossing. Het is een filosofie waarbij de klant centraal staat in de organisatie. Ordina helpt u om deze filosofie volledig tot ontplooiing te brengen door uw Siebel CRM-implementatie voor u in te richten. Met het systeem kunt u beter op de klantvraag inspelen en zo uw omzet verhogen. Een Siebel CRM-systeem kan voor uw organisatie van onschatbare waarde zijn.

Download meer informatie

Concept

Anders dan bij maatwerkontwikkeling nemen we de ingebouwde functionaliteit en processen van het pakket als uitgangspunt. Dit betekent een op rollen gebaseerde analyse van klantgegevens en standaard ingebouwde integratie. Door de brede dienstverlening van Ordina zijn we in staat om op elk moment experts te leveren die ervoor zorgen dat elke uitdaging een succes wordt.

Oplossing

Siebel is als de spin in het web en fungeert als schakel tussen business en IT. Met dit CRM-systeem kunt u klantdata inzichtelijk beheersen, zodat u beter op de klantvraag kunt ingaan.

Aanpak

Binnen de CRM-groep van Oracle is de projectmanagementaanpak gebaseerd op interactief ontwikkelen, waarbij we ‘use cases’ als uitgangspunt nemen. In diverse projecten hebben we bewezen dat we met deze aanpak de kosten en doorlooptijd in de hand houden. Door vooraf duidelijk te definiëren en te specificeren wat de eisen en wensen zijn, kunnen we de implementatie succesvol afsluiten.

Siebel Contact Neem contact op met Erwin Drees