IT-servicemanagement

ICT-dienstverlening sluit beter aan op behoefte van uw business

Verhoog de waarde van uw ICT-dienstverlening voor de business. Dit gebeurt door mensen, processen en producten te verbinden en daarmee de ICT-prestaties te optimaliseren. Ordina ondersteunt u bij dit transformatieproces. Dankzij IT-servicemanagement is ICT veel meer business- dan technologiegedreven. 

 

Concept

U krijgt niet alleen inzicht in de huidige situatie rond uw IT-dienstverlening, maar u weet ook wat de voorgenomen veranderingen en verbeteringen zijn. Samen met u zorgen we dat de veranderingen en verbeteringen in de toekomst geborgd blijven. Het managen van dit continue verbeteringsproces in uw ICT-dienstverlening blijft onder uw regie.

Aanpak

De transformatie van uw ICT-dienstverlening sturen en controleren we projectmatig. Daarbij kiezen we voor een pragmatische toepassing van bestaande en bewezen methoden, technieken en best practices. Uw doelstellingen worden geïnventariseerd. Vervolgens realiseren we gezamenlijk de beoogde veranderingen en verbeteringen. 

Resultaat

Met onze aanpak van IT-servicemanagementvraagstukken zorgen we ervoor dat uw ICT-dienstverlening vanaf nu, maar ook in de toekomst, beter aansluit op de behoefte van uw business door procesafspraken te borgen. Dat doen we door de kennis en kunde in uw organisatie centraal te stellen, waardoor kwaliteit wordt gezekerd.

IT-servicemanagement

Blog

De USP's van REST en Linked Data

Bij Ordina vinden we software kwaliteit zeer belangrijk.Voor de Ordina professional heeft het alles te maken met liefde voor het vak

Craftsmanship

Is een wijziging op een bestaande applicatie voor uw organisatie geen triviale aangelegenheid?

Een modulaire architectuur biedt mogelijk een duurzame oplossing.

Sourcing Value Check

Heeft u de juiste keuze gemaakt?