René Boverhuis Principal Salesforce +31(0)651355064

Salesforce

Klanten aandacht geven die ze verdienen

De continu veranderende omstandigheden zorgen voor nieuwe uitdagingen in de bedrijfsvoering. Klanten vragen om een hoger niveau van snelheid, service, efficiëntie, maar ook een flexibiliteit. Om meer waarde voor uw klant te creëren, is innovatie, flexibiliteit en transformatie nodig. Voor veel organisaties is het moeilijk om de veranderingen bij te houden en hun bedrijfsprocessen, organisatie en systemen aan te passen aan de ontwikkelingen in de markt. Kortom; de eisen aan de veranderbaarheid van organisaties wordt steeds hoger.

De kern is dat ICT niet meer draait om systemen, maar om transformatie. Werken in de cloud sluit naadloos aan bij deze ontwikkeling en inmiddels niet meer weg te denken uit de huidige bedrijfsvoering. Mede door de veranderende markt investeren organisaties steeds minder in beheer en onderhoud van (CRM) systemen. De populariteit van werken met een cloud oplossing, zal hierdoor toenemen. Zeker als u op afstand wilt samenwerken, biedt werken in de cloud uitkomst.

 

Force.com studio

Bouw en gebruik innovatieve apps en websites op het toonaangevende Force.com cloudplatform. Met de Ordina Force.com studio ontwikkelen we in een korte doorlooptijd innovatieve mobiele en 'social ready' businesstoepassingen, die probleemloos aansluiten op uw bestaande applicaties en infrastructuur.

 

Profiteer van een volledig schaalbaar, robuust en flexibel cloud softwareplatform dat direct beschikbaar is en sneller operationeel is. Bovendien vraagt het platform om minder middelen tegen lagere kosten.

Sales cloud

Met Sales Cloud heeft u alle CRM-mogelijkheden tot uw beschikking om uw omzet te verhogen, uw productiviteit te verbeteren en meer inzicht te krijgen in uw bedrijfsvoering. Volledig via de cloud aangeleverd.

 

De ervaring en expertise van de consultants van Ordina zijn in onze Sales Cloud-diensten tot een uniforme aanpak gebundeld, waarbij uw organisatie centraal staat. We helpen uw organisatie vanaf het oriëntatie- en implementatietraject en bieden u nadien ook ondersteuning.

Service cloud - Klant Contact Centrum

Op basis van de Salesforce Service Cloud heeft Ordina een concept ontwikkeld voor de Klant Contact Centra van de toekomst. Naast de toepassing en integratie van e-mail en telefonie helpen wij u met het bepalen van de juiste strategie voor het ontwerpen, configureren en implementeren van uw Klant Contact Centrum.

 

Haal meer uit uw Klant Contact Centrum! Uw klanttevredenheid zal zowel intern als extern groeien als nooit tevoren.

Salesforce Contact Neem contact op met René Boverhuis