EVENEMENT

Hogere omzet en maximale efficiëntie? Bezoek ons inspirerende CRM 2.0 event!

30 september 2015 - 14:30 tot 18:00
-
Schrijf u direct in

Na een succesvolle eerste editie afgelopen juni, organiseert het Salesforce-team van Ordina, in samenwerking met Clockwork en onze partner Salesforce, op 30 september het tweede CRM 2.0-event in Groningen.

De verwachtingen en de koopcyclus zijn veranderd; het is nu in handen van de klant. Klanten vragen om een hoger niveau van snelheid en efficiëntie, maar ook flexibiliteit om naast de traditionele kanalen op een persoonlijke manier te communiceren via diverse online kanalen. Met Pardot, Salesforce’s marketing platform voor e-mail, creëer je gepersonaliseerde, doelgerichte e-mails en nieuwsbrieven voor een specifieke doelgroep.

Tijdens het event op 30 september krijgen klanten de laatste informatie over hoe marketing en sales elkaar ontmoeten in CRM 2.0.

Met Pardot zet je een geautomatiseerde e-mailcampagne op, die gericht is op verschillende contactscenario’s en -momenten. Daarnaast is het met Pardot ook mogelijk om gepersonaliseerde e-mails en nieuwsbrieven voor een specifieke doelgroep te versturen. Dus niet alleen één nieuwsbrief voor iedereen, maar doelgerichte nieuwsbrieven voor verschillende groepen en de mogelijkheid om campagnes te individualiseren. Dit biedt kansen voor het activeren van klanten en het warm houden van de klantrelatie. E-mail speelt een cruciale rol bij het begeleiden van prospects door het marketing-sales traject en ze stap voor stap sales ready te maken. Het is eenvoudig een geavanceerde marketing campagne te maken, uit te rollen en te beheren. Met Pardot genereer je hoogwaardige leads en bereken je de marketing ROI (return on investment). Je krijgt goed inzicht in de mate waarop je klanten verbonden (engaged) zijn met je bedrijf.

Tijdens het event gaan onze experts, samen met thought leaders van Clockwork, Salesforce en klanten, in op verschillende vragen op basis van praktijkvoorbeelden. Bijvoorbeeld hoe je met Salesforce Sales Cloud en Salesforce Pardot kan zorgen voor een hogere omzet en maximale efficiëntie.