Ordina

Hi-Tec klaar voor Vierdaagse met nieuwe webshop

Als wandelaar kun je de intocht van de 100e Nijmeegse Vierdaagse op de Via Gladiola nu écht in stijl beleven. Met een wandelschoen met gladiolenprint als topstuk lanceerde outdoormerk Hu-Tec afgelopen week haar speciale Vierdaagse-collectie. Clockwork zorgde samen met Hi-Tec voor een gloednieuwe webshop, waarmee het merk een herkenbaar eigen gezicht voor de lokale Nederlandse markt laat zien.

Hoofdsponsor Nijmeegse Vierdaagse
Voor een Nederlands bedrijf in sportschoenen is de Nijmeegse Vierdaagse natuurlijk een belangrijk evenement, en daarom heeft Hi-Tec zich vorig jaar als hoofdsponsor vastgelegd. Tijdens de editie van 2015 ging Hi-Tec in gesprek met wandelaars om aan de hand van prototypes te ontdekken wat ze écht belangrijk vinden in een wandelschoen. Het resultaat hiervan is de exclusieve Vierdaagse-collectie, die naadloos aansluit op de behoeftes van de fanatieke langeafstandsloper.

Special Edition collection wandelschoen 'Gladiola'

Wereldwijde uitrol
Na de eerdere lancering van een webshop voor de UK is dit het tweede land in een wereldwijde uitrol van een branded e-commerce strategie voor Hi-Tec. Het outdoormerk is actief in meer dan 85 landen en heeft dochterondernemingen in Europa, Canada, de Verenigde Staten en Zuid-Afrika. Clockwork ontwikkelde samen met Hi-Tec een concept dat op basis van het e-commerce platform wordt gebouwd, dat heel duidelijk het gezicht van het outdoormerk laat zien, maar ook ruimte laat voor aanpassingen voor de verschillende lokale markten.

Gecertificeerd partner Demandware
Voor Clockwork is dit inmiddels het derde e-commerce-project dat sinds vorig jaar oktober live is gegaan. Als gecertificeerd partner van het Demandware-platform heeft het Amsterdamse agency voor dit jaar nog eens zes nieuwe implementaties op de planning staan, waaronder nog een aantal nieuwe projecten voor Hi-Tec in het buitenland.

Meer informatie
Bekijk hier de Nederlandse webshop van Hi-Tec: http://www.hi-tec.nl