fbpx

Visie en strategie

Visie

Digitalisering helpt organisaties om relevant en wendbaar te blijven. Nu en in de toekomst. Hierdoor kun je sneller anticiperen op veranderingen en zorgen dat je een duurzame voorsprong krijgt en behoudt. Door samen te werken in nieuwe digitale ecosystemen of gebruik te maken van de kracht van disruptieve technologieën.

Duurzaam de veranderingen voorblijven, Ahead of change zijn. Dat is de kern van waar we voor staan en bij alles wat we doen. Wij zijn de businesspartner die met digitale strategieën vanuit high performance teams helpt om duurzame business transformaties te realiseren. En daarmee veranderingen voor te blijven. Dat doen we door technologie, businessuitdagingen en mensen met elkaar te verbinden. We helpen onze klanten om hun snelheid te vergroten, slimme digitale toepassingen te ontwikkelen en nieuwe diensten te lanceren. Ook zorgen we ervoor dat we mensen hiermee mensen verbinden en dat ze deze omarmen. Op die manier blijven organisaties vooroplopen.

Wij zien digitalisering als een enabler en game changer die een langdurende voorsprong geeft. We bieden dan ook vernieuwende oplossingen die mensen, maatschappij en bedrijven verder helpen. Dat doen we door samen met onze klanten duurzaam te innoveren.

Strategie

Vanuit onze visie Ahead of change werken we aan onze strategie. In de komende jaren wil Ordina haar positie als betrouwbare businesspartner van grote lokale bedrijven en overheidsinstellingen voor klantspecifieke IT-dienstverlening behouden en versterken. Daarom breiden we onze dienstverlening uit met onderscheidende nicheoplossingen voor specifieke sectoren en klantgroepen binnen en buiten de huidige klantenportefeuille van Ordina.

Bedenken, ontwikkelen en beheren van IT-toepassingen

Als digitale businesspartner bieden we onze klanten uiteenlopende slimme en innovatieve oplossingen voor uitdagingen op het gebied van strategie, organisatie en digitalisering. Dat doen we door het adviseren van de juiste end-to-end strategie, de ontwikkeling en implementatie van duurzame software-oplossingen en het inrichten en beheren van IT-landschappen. Hierdoor zorgen we voor optimale oplossingen, platforms en inrichting van digitale landschappen om onze klanten te helpen de verandering voor te zijn

Tevreden en loyale klanten

De klant centraal stellen in alles wat we doen. Dat klinkt eenvoudiger dan het is. Wil je de klant, zijn business, de processen, maar ook de mensen en bedrijfscultuur echt leren kennen en begrijpen, dan vraagt dat om betrokkenheid en inlevingsvermogen. Het is dan ook essentieel dat we de problemen en vraagstukken van onze klanten echt doorgronden. Dat we snappen wat de business van onze klanten is en wat de externe ontwikkelingen zijn, waarop onze klanten moet inspelen.

Door onze manier van werken bouwen we diepgaande business- en industriekennis op over algemene digitale thema’s en marktthema’s die specifiek zijn voor een bedrijfstak. Onze klanten profiteren direct van deze collectieve kennis. En het helpt ons om onze klanten sneller te begrijpen en beter van dienst te zijn.

Ordina werkt in de Benelux voor lokale klanten. In deze markten hebben we langdurige klantrelaties opgebouwd en bestaat er een evenwichtige klantenmix tussen bedrijfstakken. Doordat wij werken met lokale mensen kunnen wij voor lokale klanten waarde toevoegen. Dichtbij onze klanten.