Pega partnership

Pega stelt organisaties in staat om de klant centraal te stellen in al haar handelen. Of het nu gaat om het ondersteunen van complexe besluitvorming, het automatiseren van bedrijfsprocessen of het verbeteren van customer support. Op het Pega-platform zijn klantreizen volledig digitaal in te richten en te automatiseren.

Het Pega-platform is een low-code applicatie ontwikkelplatform dat wordt ondersteund door Artificial Intelligence (AI). Met behulp van AI is het mogelijk om real-time klantinteracties te onderhouden, die gepersonaliseerd zijn op de behoeften van de klant. Met Pega kunnen organisaties processen van het begin tot het eind automatiseren. Afhankelijk van de voorkeur van de organisatie draaien de applicaties in de cloud of in de eigen omgeving van de organisatie.

In de visie van Ordina ontstaat door het centraliseren en automatiseren van alle klantinteractie een business platform. Ordina biedt organisaties:

  • ontzorging op het vlak van business platforms
  • dienstverlening op het vlak van ‘change’ door het bouwen van nieuwe klantinteracties
  • ‘care’ door het onderhouden van platformfunctionaliteit en
  • ‘continuity’ door te zorgen voor de performance van alle platformapplicaties.

Ordina is Silver-partner van Pega.

  • > 40 Pega-professionals
  • > 75 certificeringen

Waarom Ordina?

Bij Ordina staat business value centraal bij de introductie van casemanagement. Voor ons zijn de organisatorische- en mensaspecten die bij deze trajecten komen kijken net zo belangrijk als een soepele technische implementatie. We werken bij complexe projecten rond business rules management bij voorkeur in teams om de gestelde doelstellingen te realiseren. Ordina is met Pega actief in de volgende markten: banking en overheid.

Pega competenties

  • Casemanagement
  • CRM

Waar we organisaties concreet mee helpen?

Icoon Implementatie

Implementatie

Implementatie van Pega en begeleiden van de organisatie bij het ontwerpen en implementeren van business rules.

Icoon Training

Training

Opleiden van medewerkers in het gebruik van Pega.

Icoon Migraties

Migraties

Begeleiden van een soepele overgang van eerdere CRM-pakketten, zoals Siebel naar Pega.

Icoon DevOps teams

DevOps-teams

Leveren van DevOps-teams die Pega-services ontwikkelen en onderhouden op het Pega-platform.

Icoon Costumer journeys

Customer Journeys

Begeleiden bij het opstellen van customer journeys en het vertalen van de klantreis in digitale services en klantinteracties.

Contact

Neem voor meer informatie over Pega contact op met Hillebrand Meijer.